Uitgaven Media Business Press

1.Proeven van succes : sensorisch onderzoek: technieken, procedures en toepassingen Brinkman, J.H.M. / 3e dr. (herdr.) / Media Business Press / cop. 2010

2.23 meetpunten voor sales activity management Heck, Harrie van / 2e dr / Thieme Media Business Press / cop. 2010

3.Efficiënt vergaderen in 12 stappen Muys, Wim / 2e dr. (herz.) / Thieme Media Business Press / cop. 2010

4.Knuffel de klant! : bezieling in klantbehoud Snoeijen, Rob / 1e dr / Media Business Press / 2010

5.25 vaardigheden voor adviserend verkopen Schuijt, Lenette / 3e dr / Media Business Press / cop. 2009

6.Klantwaarde : een aanpak voor sales management in 8 stappen Wurtz, Will / 4e dr / Media Business Press / 2009

7.Verkopen in een tegenvallende markt Bron, Jaap / 2e dr / Media Business Press / cop. 2009

8.14 Basisvaardigheden voor salesmanagers Swensson, Ronald / 2e dr / Media Business Press / cop. 2008

9.De winnende offerte : 20 vragen en antwoorden Bron, Jaap / 2e dr / Media Business Press / 2008

10.Code 959 : bereik succes en geluk en deel het met anderen : lees-boek, leer-boek en doe-boek Vries, Pieter de / 3e volledig geactualiseerde dr / Media Business Press / 2008

11.Doeltreffend netwerken : do's & don'ts Zeewijk Vink, Dineke van / 3e dr / Media Business Press / cop. 2008

12.Verras de klant! : 101 inspirerende ideeën Snoeijen, Rob / 2e dr / Media Business Press / 2008

13.Lastige verkopers managen : een hulpmiddel om uw verkoper, en daarmee uw klant, voor u te winnen Seip, Jan-Willem / Media Business Press / cop. 2006

14.Magazine! : over 150 jaar tijdschriften Verbei, Wim / Koninklijke Bibliotheek / 2006

15.De S-factoren van sales : 7 branches aan het woord Seip, Jan-Willem / 2e herz. dr / Media Business Press / cop. 2006

16.Persoonlijke effectiviteit Benninga, Robert / 2e, totaal herschreven en uitgebr. dr / Media Business Press / 2006

17.25 vaardigheden voor adviserend verkopen Schuijt, Lenette / 2e dr / Media Business Press / cop. 2006

18.9 strategieën voor doeltreffend prijsonderhandelen Muys, Wim / 2e dr / Media Business Press / cop. 2005

19.37 vragen voor een succesvol verkoopgesprek Heck, Harrie van / 2e dr / Media Business Press / 2005

20.Klantwaarde : een aanpak voor salesmanagement in 8 stappen Wurtz, Wil / 2e dr / Media Business Press / 2005

21.Het verkoopplan in 50 stappen Citroen, Gerard / 3e druk / Media Business Press / 2005

22.Stoeien met integriteit : aanzetten tot reflectie en debat over een besturingsvraagstuk in de zorgsector Gerding, Gerard / Media Business Press / 2004

23.Innoveren: effectiever (geld) uitgeven : een onderzoek naar innovatie in de uitgeverijbranche Lodders, Hans / Media Business Press / 2003

24.Internet advertising en marketing Wanck, Ruud / Media Business Press / cop. 2000

25.Heilige huisjes : columns van Fred Spek Spek, Fred / Media Business Press / 1999

26.Handboek e-commerce : geld verdienen met Internet : editie 2000 Vliet, Gerard van / 3e herz. dr / Media Business Press / 1999

27.Internet & communicatie Driel, Hans van / Media Business Press / 1999

28.Publiceren op CD Rom : met uitgebreide aandacht voor DVD Pol, Huub van de / Media Business Press / 1998

29.25 jaar Depot van Nederlandse Publicaties Eeden, Ed van / Media Business Press / [1998]

30.Handboek e-commerce : geld verdienen met Internet Vliet, Gerard van / Media Business Press / [1998]