Donateur worden

Donaties zijn van groot belang voor Stichting Behoud van 't Oud. Met een donatie helpt u Stichting Behoud van 't Oud aan een gezonde en brede financiële basis. U draagt bij aan onder meer tentoonstellingen, restauraties, onderzoek, publicaties of speciale projecten.
Wij vinden uw betrokkenheid bij onze Stichting Behoud van 't Oud heel belangrijk. Door uw donatie wordt u één van onze ambassadeurs en ontvangt u onder meer uitnodigingen voor verschillende activiteiten die wij organiseren.

Uw donatie geeft bijvoorbeeld mogelijkheden voor:
• het in stand houden en uitdragen van de kennis en behoud van Nederlands Cultureel Erfgoed
• het ondersteunen en uitdragen aan het imago van Stichting Behoud van 't Oud
• Het verzamelen, conserveren, bestuderen en tentoonstellen van informatie en voorwerpen.

Met elke bijdrage, groot of klein, geeft u Stichting Behoud van 't Oud de kans om te bouwen aan de toekomst. U kunt Stichting Behoud van 't Oud steunen met eenmalige of periodieke donatie. Uiteraard bepaalt u zelf de hoogte van het bedrag en de duur van de periode.
De fiscus helpt een handje mee. Het museum heeft de ANBI-status (Algemeen Nut Beogende Instelling); een donatie ten gunste van Stichting Behoud van 't Oud is daarom vrijgesteld van schenk- of erfbelasting.

U steunt Stichting Behoud van 't Oud eenvoudig door een gift over te maken via onderstaande formulier of rechtstreeks:

NL80Rabo0123949580 tgv. Stichting Behoud van 't Oud

alvast bedankt

FISCAAL AFTREKBAAR
Stichting Behoud van't Oud heeft een Anbi status. Het bedrag dat u doneert aan Stichting Behoud van 't Oud is daarom meer dan volledig fiscaal aftrekbaar is.

MEER INFORMATIE
Heeft u interesse? Wij informeren u graag persoonlijk over de diverse mogelijkheden.
U kunt contact opnemen via onderstaande formulier of telefonisch via 06-43120921

Contactpagina

Vul hieronder uw gegevens in en druk dan op verzenden.